Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.be

“Een dozijn huurauto’s, graag.” Meerdere auto’s reserveren: kan dat?

Ja, hoor. Dat kan!

Het reserveren van meerdere huurauto’s tegelijk is bijvoorbeeld handig als je met een groter gezelschap op reis gaat.

Er zijn echter wel een paar dingen waar je dan op moet letten:

– Via onze website kun je huurauto’s alleen per stuk reserveren. Wil je er meerdere, bel of mail ons dan even.
– Bij het huren van meerdere auto’s krijgt iedere auto een apart reserveringsnummer (één reservering voor meerdere auto’s kan dus niet).
– Voor iedere auto moet je een andere hoofdbestuurder opgeven. En let op: vaak moet die ook een creditcard op zijn eigen naam hebben (voor de waarborg die je ter plaatse moet betalen)

Als je deze punten in de gaten houdt, scheelt dat een boel geharrewar aan de balie op je vakantiebestemming.

meer dan een auto huren

Meerdere auto’s ná elkaar?

Dat kan ook.

Dat is bijvoorbeeld het geval als je gaat eilandhoppen. Op ieder eiland reserveer je weer een nieuwe huurauto.

Denk er bij het huren van opeenvolgende auto’s aan dat:

– je voor iedere nieuwe auto een waarborgsom moet betalen
– de waarborgsom van de ene auto soms nog niet is terugbetaald, wanneer je de volgende auto gaat ophalen
– je de limiet van je creditcard dus het beste (tijdelijk) kunt verhogen, zodat je bij het betalen van meerdere opeenvolgende waarborgsommen niet in de problemen komt

Zie je het verhogen van je creditcard-limiet niet zitten?

Dan kun je, als je met meerdere personen reist, overwegen om voor iedere nieuwe huurauto een andere hoofdbestuurder op te geven. Op die manier kun je bij iedere auto van een andere creditcard gebruik kunt maken.

In de meeste gevallen is een creditcard op de naam van de bestuurder verplicht, maar op sommige locaties bieden we ook het Geen Waarborgpakket aan. Dan staat niets het huren van een dozijn auto’s je meer in de weg.

Susanne Pols-van Gelder

Head of reservations

Als Manager Reserveringsafdeling Nederland & België weet Susanne als geen ander hoe we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Ze traint en coacht collega’s, zodat ook zij alles weten over autoverhuur en de service die wij verlenen. In haar vrije tijd is ze gek op reizen – hoe kan het ook anders!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Cooreman

9 April 2017 | 9:18 am | Reageer op Cooreman

Vorig jaar kregen we een kortingsbon in de bus voor een huur bij sunnycars. Heeft u een idee of zo een actie dit jaar opnieuw zal plaatsvinden?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

10 April 2017 | 11:17 am | Reageer op Pieta Harsveld

Beste,

Wie in de afgelopen twee jaar een huurauto via ons gereserveerd heeft, krijgt inderdaad zo nu en dan een kortingsvoucher als bedankje. Kom je hiervoor in aanmerking, dan verschijnt de kortingsvoucher vanzelf op de mat ;).

Met hartelijke groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou