Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.be

Schade door een kletsnatte huurauto, wat nu?!

Stel je voor, je staat heel idyllisch met je afwasteiltje in het badhuis van de camping. De vogeltjes fluiten vrolijk en de zon brandt op je rug. Deze vakantie kan nooit meer stuk. Denk je.

De dag erna is dat gevoel compleet verdwenen. Je leuke vakantie is letterlijk in het water gevallen. Overal waar je kijkt zie je modder, teleurgestelde gezichten, weggespoelde tenten en volgelopen caravans. ´s Nachts heeft het namelijk urenlang gestormd.

Een overstroming op de camping

Een waargebeurd verhaal van een stel dat de huurauto vanaf de luchthaven meenam naar de camping. Voordat ze daar aankwamen deden ze eerst nog wat boodschapjes bij de lokale supermarkt, inclusief een heerlijk flesje wijn, om de eerste kampeeravond te vieren.

De eerste dagen waren geweldig! Ze genoten volop, zelfs van de afwas.

Een paar dagen later gebeurde het; binnen no-time overspoelde de hele camping. Deze nacht en dag leken uit een enge film te komen. Alle campingplaatsen waren geruïneerd, modderig en overal waar ze keken lagen tenten, verdwaald serviesgoed, kleding en nog veel meer kampeerspullen.

huurauto water schade

Wat is er met de huurauto gebeurd?

Op dat moment ging er zoveel door hun hoofd. Eerst zorgen dat ze veilig waren, dan een hotel regelen. Toen dat allemaal achter de rug was schoot het hen te binnen.

DE HUURAUTO!!

Daar hadden ze geen moment meer aan gedacht.

Gelukkig bleek de huurauto nog gewoon op de camping te staan. Maar die was zowel van binnen als van buiten compleet vervuild. Overal zat modder en water. De schade was enorm.

En wat doet Sunny Cars dan?

Dit soort situaties komt (gelukkig) niet vaak voor. Toch is het goed om te weten dat wij je gedurende het proces bijstaan en helpen waar we kunnen. In dit geval hebben we ervoor gezorgd dat de huurauto werd opgehaald en hebben we direct contact opgenomen met de lokale verhuurder over de schadeafwikkeling. Vanwege de schade aan de auto hield de autoverhuurder het eigen risico van het stel in. Dit eigen risico hebben wij uiteraard vergoed.

Overkomt jou zoiets? Neem dan direct contact met ons 24/7 service nummer op, zodat wij je kunnen helpen. Wij staan ook tijdens de huur voor je klaar met raad en daad!

Mascha Vork

Customer Care

Sinds januari 2014 is Mascha werkzaam op de Customer Care afdeling, maar ze werkt al sinds 2012 bij Sunny Cars! In haar blogs schrijft ze over veelvoorkomende misverstanden en lastige situaties met een huurauto. Informatief, leerzaam en soms ook vermakelijk.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou