Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.be

Vakantietijd

Terwijl u deze blog leest ben ik -zoals zo velen- even van een korte vakantie aan het genieten. Italië is de bestemming en meer specifiek Umbrië, ook wel het groene hart van Italië genoemd. Bovenaan de lijst van ‘things to do’ staat natuurlijk een bezoek aan Perugia, met z’n vele middeleeuwse bezienswaardigheden. Maar we gaan vooral de regio verkennen (natuurlijk met een huurauto), genieten van de mooie natuur en de fantastische regionale keuken. Voor mij wordt het vooral genieten van de vele, vele kronkelige wegen die ons door het mooie Italië leiden.

Hoewel ik weet dat onze verhuurpartners over het algemeen jonge auto’s in hun vloot hebben is het belangrijk om bij het ophalen van de auto, even met de verhuurder rond de auto te lopen om eventuele eerdere schades op te merken. Al is het alleen al om discussie achteraf te voorkomen. Nu hoeft de Sunny Cars klant zich wat dat betreft geen zorgen te maken. Alle vormen van verzekering zijn opgenomen in ons complete all-inclusive concept. Mocht er iets gebeuren en wordt ter plaatse het z.g. eigen risico doorbelast, dan restitueert Sunny Cars het bedrag bij terugkomst op de rekening van de klant.

Nu maak ik mij wat de huurauto betreft geen enkele zorgen. Omdat ik wel vaker in zo’n pittige Italiaan heb gereden, Umbrië niet bekend staat om het vele autoverkeer en ik het tempo van de reis zeker niet hoog ga leggen. Ik heb thuis alvast wat adresjes van goede hotels en eetgelegenheden opgezocht. Een goed begin is het halve werk!Italiaanse weg

Net als vele klanten van ons die op vakantie zijn kan ook ik 24 uur per dag, 7 dagen per week gebruik maken van het noodnummer. Ik ga er niet vanuit, maar mocht er iets gebeuren dan is het een geruststellende gedachte dat ik in het Nederlands geholpen zal worden. Ik denk eerlijk gezegd dat ze hopen dat ik niet ga bellen. Krijgen zij ook een beetje vakantie 🙂

Saluti a tutti,
Hans Knottnerus

Hans Knottnerus

General Manager

Hans is de General Manager van Sunny Cars Nederland en België. De afgelopen 25 jaar werkte hij in diverse managementfuncties bij verschillende internationale autoverhuurorganisaties van ‘naam en faam’, onder andere in India! Dat hij een echte autohuurexpert is, kun je dus wel stellen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Eva Verhoef

15 Augustus 2012 | 11:02 am | Reageer op Eva Verhoef

Op 26 juni 2012 heb ik een klacht ingediend bij de afdeling customer care van Sunny Cars. Op ons vakantieadres stuitten wij op problemen met Maggiore Rental, maar de enige oplossing hiervan was volgens Sunny Cars Nederland het zogenaamde ´klachtenformulier´ op de website. Gisteren heb ik toch maar eens polshoogte genomen wat de status van de klacht is na 1,5 maand wachten... De enige reactie; wij wachten op de reactie van Maggiore Rental! Hoezo van het kastje naar de muur?? Waarom doet een bedrijf als Sunny Cars zaken met een onbetrouwbare partij als Maggiore Rental? Zij hebben € 150,= teveel in rekening gebracht en laten nu niets meer van zich horen.

Groet,
Eva Verhoef

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hans Knottnerus

16 Augustus 2012 | 4:36 pm | Reageer op Hans Knottnerus

Beste mevrouw Verhoef,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Als bemiddelaar zijn we selectief in het kiezen van onze zakenpartners. We willen onze klanten kwalitatief goede huurauto´s bieden met een perfecte service. Maggiore is voor ons juist een gewaardeerde partner waar we goede ervaringen mee hebben. Daarom heb ik even geïnformeerd bij mijn collega´s van customer care over uw klacht. Ik begrijp dat u ter plaatse een GPS systeem heeft gehuurd welke niet (goed) werkte en u dus niet heeft kunnen gebruiken. De kosten die gemaakt zijn voor deze GPS worden door Sunny Cars aan u terugbetaald. Hiervoor hebben we wel een bewijs nodig welk bedrag exact is doorbelast. Dit kan een kopie zijn van de huurovereenkomst of een specificatie van de gemaakte kosten. Omdat u dit niet kon overleggen hebben we het opgevraagd bij de lokale verhuurder.

Onze excuses dat het antwoord op zich laat wachten. Het is hoogseizoen en dus ook razend druk bij onze Italiaanse collega´s. Maar we doen ons uiterste best om de gemaakte kosten zo spoedig aan u terug te betalen.

Met vriendelijke groet,
Hans Knottnerus

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou