Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.be

Website continue verbeteren

Ruim een half jaar geleden hebben wij onze nieuwe website gelanceerd, waarbij de autocategorieën leidend waren bij het kiezen van een huurauto. Je selecteerde altijd een categorie en optioneel kon je kiezen voor de kenmerken, de tankregeling en kon je servicepakketten toevoegen om je huurauto helemaal op maat te maken.

Zoals beschreven in de blog werk aan de winkel is het doel van onze website:

De beste en meest transparante aanbieder van autohuur te zijn, waar je op een helder en overzichtelijke manier jouw huurauto kan reserveren en waarbij je altijd weet waar je aan toe bent.

Met dit in gedachten hebben wij de nieuwe website in verschillende varianten getest en hieruit is gebleken dat onze bezoekers graag meer overzicht hebben in het aanbod van huurauto’s. Oftewel, de website moest nog overzichtelijker.

Supersnel filteren

Op basis van deze tests en de feedback zijn wij verder gaan ontwikkelen, met als resultaat een volledig vernieuwd overzicht van de beschikbare huurauto’s die tegemoet komt aan de wensen van onze klanten én ons uitgebreide aanbod inzichtelijk maakt. Alle beschikbare huurauto’s worden overzichtelijk weergegeven en met behulp van de filters vind je de juiste huurauto met gemak.

Website continue verbeteren Sunny Cars

De getoonde auto is nog altijd een voorbeeldauto. Net als voorheen kun je dus geen specifiek merk of model reserveren. Je ideale huurauto vind je door te filteren op categorie, type, kenmerken en/of servicepakket.

Verschil in huurvoorwaarden

Omdat we met meerdere verhuurders werken, kunnen de lokale verhuurvoorwaarden verschillen per gekozen auto. Belangrijke informatie zoals bijvoorbeeld de hoogte van de waarborg, minimumleeftijd en kosten voor aanvullende diensten ter plaatse zijn in de huurvoorwaarden te vinden. Je kunt die nu direct voor elke auto bekijken. Handig, want soms lijkt de ene auto goedkoper maar kom je uiteindelijk duurder uit als je nog extra´s ter plaatse nodig hebt die een andere partner goedkoper of zelfs kosteloos aanbiedt.

Een website is nooit af, dus we blijven verbeteringen doorvoeren. Heb je zelf nog een goede suggestie? Die horen we graag, dus laat het ons weten.

Claudia Voncken

Online Marketing Manager

Sinds 2010 werkt Claudia voor Sunny Cars. Als Online Marketing Manager houdt zij zich dagelijks bezig met het verbeteren van de online aanwezigheid in Nederland en België. Blogs van Claudia gaan hoogstwaarschijnlijk over handige apps óf ze geeft je handige tips en inzichten omtrent autohuur.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Jacques

14 Juli 2015 | 10:00 pm | Reageer op Jacques

Graag bij het kiezen van een auto ook vermelden van de naam van de verhuurder en afstand van het vliegveld in geval van shuttle service
Voorheen moest ik eens 1 uur wachten op de shuttle en dan nog 15 minuten rijden

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

16 Juli 2015 | 12:31 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Jacques,

Bedankt voor je tip. We vermelden de naam van de lokale partner bewust niet van tevoren, omdat alle autopartners aan dezelfde kwaliteitseisen moeten voldoen. Indien je een verhuurder wenst met een balie in de aankomsthal, dan kun je bij de vraag: `Hoe wil je de auto ophalen´ aangeven: `desk at airport´. Dit is de eerste stap in het boekingsproces.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

marijke

16 Juli 2015 | 7:39 pm | Reageer op marijke

Heb maanden vantevoren om een kleine auto gevraagd i.v.m.parkeren op overvolle straten.
Kleine auto zou zijn: Ford Ka,Fiat 500 of soortgelijk.Helaas kreeg ik een Ford Fiësta,omdat ze geen kleinere auto's hebben,omdat er geen vraag naar was.Dit is me nu al drie jaar achtereen overkomen,waarvan ik het laatste jaar bij Sunny Cars heb gehuurd.Ben verder heel erg tevreden,volgend jaar weer Sunny Cars voor mij,maar dit moest ik kwijt,omdat een kleine auto vooral in het buitenland (Spanje),heel belangrijk voor mij is!!!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Claudia Voncken

17 Juli 2015 | 4:34 pm | Reageer op Claudia Voncken

Hoi Marijke,

Bedankt voor jouw reactie. Je reserveert altijd een autocategorie en geen specifiek merk of model. Als de gewenste categorie ter plaatse niet meer beschikbaar is zal de verhuurder inderdaad een groter model beschikbaar stellen, zonder toeslag. Ik begrijp dat dit voor jou niet als een "upgrade" voelt, als je het liefst een kleinere auto wilt huren. We kunnen overigens wel een extra melding voor je maken bij de verhuurder, dat een kleine auto gewenst is. Je kunt hiervoor bij je volgende reservering contact opnemen met onze reserveringsafdeling, zij helpen je graag.

Met zonnige groet,
Claudia

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jason

17 Juli 2015 | 8:46 am | Reageer op Jason

Hai Claudia, ik zou het fijn vinden als je op de nieuwe site je gegevens op kan slaan in een profiel, zodat je ze niet elke keer opnieuw hoeft in te voeren. Misschien inloggen met FB of Google+?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Claudia Voncken

17 Juli 2015 | 4:36 pm | Reageer op Claudia Voncken

Hoi Jason,

Bedankt voor jouw tip, een inlogmogelijkheid tot een profiel zou inderdaad erg handig zijn. We nemen het mee in de ontwikkeling.

Met zonnige groet,
Claudia

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ton en Tiny

17 Juli 2015 | 8:59 am | Reageer op Ton en Tiny

Wij zijn uitermate tevreden over Sunny Cars, vriendelijk, adeqaat en er zijn geen verborgen kosten. Chapeau!n

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Claudia Voncken

17 Juli 2015 | 4:38 pm | Reageer op Claudia Voncken

Hallo Ton en Tiny,

Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over ons. Op naar nog vele mooie ritjes in een Sunny Car.

Zonnige groet,
Claudia

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Joop Roeters

17 Juli 2015 | 10:33 am | Reageer op Joop Roeters

Bij een aantal verhuurders is grensoverschrijding gratis. Bij andere verhuurders moet je er ruim voor betalen. Kan dit al vermeld worden bij de eerste stap.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Claudia Voncken

17 Juli 2015 | 4:41 pm | Reageer op Claudia Voncken

Hoi Joop,

Bedankt voor jouw idee. Het klopt inderdaad dat er kosten (en voorwaarden) kunnen zijn voor grensoverschrijding en deze verschillen per partner. Dit staat vermeld onder het kopje "grensoverschrijding" in het boekingsproces (met een verwijzing naar de huurvoorwaarden), maar we gaan er zeker naar kijken of we dit nog inzichtelijker kunnen maken.

Met zonnige groet,
Claudia

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jack

18 Juli 2015 | 9:38 am | Reageer op Jack

Jullie zijn niet in ieder land even concurrerend. Recent in Ierland was Avis flink scherper en eerder in Australie (adelaide) waar ik een lokaal bedrijf vond dat (ook) een prima auto leverde (Uiteraard incl verzekering zodat er een eerlijke vergelijking was).
Verder zou ik graag eerder in het proces zien hoeveel -of een indicatie- de oneway kosten zijn. Ik vind die nu te diep verscholenzitten.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou