“Ik heb nog geen vakantieplannen, maar wil wel een Sunny Car huren”
Ook in 2020 gaan we gewoon door met het verzamelen van de leukste quotes. Lees je ook dit jaar weer met ons mee? Bij Sunny Cars hebben we al bijna 25 jaar dagelijks contact met onze klanten. Met een groot team van autohuurexperts beantwoorden we vragen, helpen we je als dat nodig is met problemen ter plaatse en maken we boekingen. Tijdens de gesprekken die onze autohuurexperts met de klanten voeren, worden zo nu en dan grappige uitspraken gedaan, die we je niet willen onthouden.
26 januari 2020 | 10:58 pm | Reageer op Colette Verwimp- Van Eeckhoutte
Wij hadden tot nu toe geen echte problemen en blijven klant, alhoewel onze kinderen werden niet echt klantvriendelijk behandeld. De ene kreeg bij aankomst op luchthaven in Spanje een andere (upgrade ) auto dan gevraagd omdat de gevraagde er niet meer was. Ze moesten opleg betalen!!! Schandalig. Na veel over en weer gemail kregen ze een tegoedbon...een vergiftigd geschenk noem ik dat. De andere moest 380€ extra betalen( meer dan een week huur ) omdat hun visakaart op naam van zijn vrouw staat. Ze hebben een gemeenschappelijke rekening en stonden er niet bij stil dat die kaart dus niet ok was. Eerder werd daar nooit over gevallen en ook zij zijn vaste Sunny klant. Ook moesten ze nog een extra verzekering bij betalen. Hun vakantie begon dus echt in mineur en allicht zullen ze niet meer via jullie huren.
Plaats een reactie
28 januari 2020 | 11:14 am | Reageer op
Hallo Colette,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat de autohuur van je kinderen niet zorgeloos is verlopen. Dat is natuurlijk erg jammer!
Als de lokale verhuurder niet de gereserveerde categorie huurauto kan leveren, dan dient er (gratis) een andere auto uit een hogere categorie (upgrade) aangeboden te worden. Ik lees in je bericht dat dit niet het geval was en dat je hierover contact hebt gehad met mijn collega's van de afdeling customer care. Helaas kan ik met je naam de reservering niet vinden in ons systeem. Ik kijk het allemaal graag nog even voor je na, maar dan heb ik wel een reserveringsnummer nodig. Zou je dit nog aan je bericht kunnen toevoegen of kunnen sturen?
Bij het ophalen van de huurauto dient er een waarborg te worden voldaan. Om dit te doen is er een creditcard op naam van de hoofdbestuurder nodig. Als dit niet het geval is, dan is de enige manier om de huurauto mee te krijgen: de waarborg afkopen. Dit is inderdaad vrij prijzig, maar wel de enige manier om de huurauto mee te krijgen als er geen creditcard op naam van de hoofdbestuurder aanwezig is. Op veel plekken en momenten communiceren wij dan ook dat het belangrijk is om te beschikken over de juiste creditcard.
Ik begrijp dat het geen fijne start van de vakantie was.
Hartelijke groet, Sanne van Reek
Plaats een reactie